سرخط خبرها

آیا قسمت دوم «زخم‌کاری» پخش نمی‌شود؟ (۲۲ شهریور ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۴۰۹۲
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
آیا قسمت دوم «زخم‌کاری» پخش نمی‌شود؟ (۲۲ شهریور ۱۴۰۲)
خبری در فضای‌مجازی دست به دست می‌شود که قسمت دوم سریال «زخم‌کاری» این هفته پخش نخواهد شد؛ اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد واقعیت چیز دیگری است.

به گزارش شهرآرانیوز، فصل دوم زخم‌کاری از هفته گذشته پخش خود را شروع کرده است. در آستانه پخش قسمت دوم، در فضای‌مجازی این‌طور اعلام شده که این قسمت به علت مشکلات فنی پخش نمی‌شود.

پیگیری‌ها از روابط عمومی پلتفرم پخش‌کننده نشان می‌دهد صفحه‌مجازی این پلتفرم چنین خبری را اعلام نکرده و برخی از کانال‌ها از نرم‌افزار‌های ادیت تصویر استفاده کرده‌اند و این خبر را به نقل از این پلتفرم پخش می‌کنند.

روابط عمومی این پلتفرم اعلام کرده که قسمت دوم جمعه این هفته پخش خواهد شد و اتفاقاً از قسمت‌های دیگر طولانی‌تر هم خواهد بود.

اطلاعات حاکی از آن است در قسمت دوم سریال «زخم‌کاری»، وضعیت چند شخصیت اصلی سریال مشخص خواهد شد و مخاطب با روایتی جدید در دل داستان اصلی مواجه خواهد شد.

البته برخی از سریال‌ها و برنامه‌های دیگر شبکه نمایش‌خانگی همچون «مگه تموم عمر چند تا بهاره» به علت فضای کمدی و ایام سوگواری ۲۸ صفر و شهادت امام رضا (ع) پخش نمی‌شود. همچنین برنامه «صداتو» و «پدرخوانده» هم به همین دلیل با تأخیر پخش خواهند شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->